آگهی شماره 9092 مرکز خرید و فروش امتیاز وام بانک رسالت آوا

فروش فوری امتیاز حساب بانک قرض الحسنه رسالت در شهرستان بوئین‌زهرا استان قزوین
مبلغ امتیاز : 114 میلیون تومان
شهر : بوئین‌زهرا
کارمزد : 2 درصد
اقساط : 45 ماه
نحوه معامله : توافقی
جهت خرید امتیاز وام بانک رسالت کلیک نمایید.
لطفاً پیش از انجام هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
مشاهده تمامی آگهی های خرید و فروش امتیاز وام بانک رسالت

به منظور فروش امتیاز وام بانک رسالت نیز متقاضی می تواند امتیاز مورد نظر خود را به شخصی از دوستان و آشنایان بفروشد و یا آگهی فروش امتیاز رسالت خود همراه با قیمت پیشنهادی را در سایت های خرید و فروش وام بگذارد. البته توصیه می کنیم اگر فرد واقعا نیاز به هزینه فروش امتیاز وام خود ندارد بهتر است تا اگر وام خود را دریافت کرده است، امتیاز وام را به صورت رایگان به دوستان و آشنایان خود و یا شخص نیازمندی بدهد.
مثلا شخصی قصد دارد میلیون تومان امتیاز وام بانک رسالت را خریداری نماید. در این موقع دو راه وجود دارد اول اینکه متقاضی شخص را از بین آشنایان و همکاران بشناسد که در این صورت با او تماس گرفته و به ازای خرید امتیاز مبلغی را به او پرداخت می نماید، نحوه محاسبه مبلغ پرداخت برای خرید وام عرف خاصی ندارد و معمولا توسط فروشنده تعیین می شود. سپس فرد فروشنده امتیاز وام رسالت خود را به حساب خریدار منتقل کرده و در یک رسید کتبی نیز برای اطمینان به فرد ارائه می دهد.
معمولا متقاضیان جهت دریافت وام از بانک رسالت علاوه بر داشتن شرایط و مدارک لازم بایستی دارای امتیاز وام بانک رسالت مورد نیاز نیز باشند. نحوه محاسبه امتیاز وام رسالت به این صورت است که مقدار میانگین موجودی حساب متقاضی در مدت شش ماه بررسی می شود، سپس در صورت دارا بودن شرایط وام متقاضیان می توانند برای دریافت وام اقدام نمایند. در این مقاله توضیحات کاملی درباره نحوه مشاهده&;امتیاز وام رسالت و همچنین نحوه محاسبه امتیاز وام ارائه شده است.
پس از ورود به سامانه صفحه ای مانند شکل زیر نمایش داده می شود. در اینجا داوطلبان می توانند پس از ثبت نام در سامانه از طریق گزینه حسابداری مانند شکل زیر به منظور نحوه محاسبه امتیاز وام رسالت خود اقدام نمایند.
معمولا نحوه محاسبه امتیاز وام رسالت بر اساس مدت زمان سپرده گذاری فرد در بانک رسالت انجام می شود. مدت زمان آن بین تا ماه است که در صورتی که متقاضی مبلغ بیشتری را در بانک سپرده گذاری نماید مدت زمان کسب امتیاز به نصف و کمتر می رسد.

جهت خرید پهپاد سمپاش از خدمات معرفی وام بانک رسالت استفاده نمایید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.